Ads_700x200

niedziela, 10 sierpnia 2014

Gadżety Atnel - wsparcie bloga i poradników

Witam,

Tym razem, krótki tylko 3-minutowy materiał filmowy. Powstał on tak naprawdę dzięki waszym pomysłom. Chodzi mianowicie o wprowadzenie drobnych gadżetów do sprzedaży, które będą stanowiły (podkreślam) w pełni dobrowolne wsparcie dla w pełni darmowych poradników teraz i w przyszłości. Liczę na odzew i zakupy nie tylko gadżetów ale także innych artykułów w sklepie internetowym www.sklep.atnel.pl. Na obecną chwilę są to pierwsze partie (niewielkie) koszulek oraz kubków z firmowymi nadrukami. W tym miejscu jednak chciałbym złożyć specjalne podziękowania koledze o nicku BogdanC z naszego forum.atnel.pl, który to zaprojektował znak graficzny (logo) naszego forum (ŁĄCZY NAS PASJA). Mam nadzieję, że się wam spodoba. Ja z miłą chęcią przyjąłem TAKI podarunek od kolegi BogdanC. Ślicznie dziękuję i kłaniam się w pas. Naprawdę świetne hasło reklamowe dla naszej społeczności, liczę na to, że osoby, które gdzieś tam w Polsce a może i poza krajem spotkają się, w takich koszulkach, nie omieszkają zamienić ze sobą słowa - równie przyjemnie i przyjaźnie jak na naszym wspólnym forum. Dziękuję wam wszystkim za już okazane wsparcie. Nie wiem co bym zrobił bez waszych pomysłów.




Zapraszam na krótki filmik, który w przyszłości będzie przerywnikiem reklamowym innych poradników i mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Nie mniej jednak co to za problem jeśli posiada się aplikację ATNEL VIDEO GUIDES ;) dzięki której można się przełączać w dowolne miejsce każdego poradnika wideo jednym kliknięciem myszki.


;)

15 komentarzy:

  1. No i tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej za :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już same te wasze słowa - to dla mnie wsparcie ;) uwierzcie mi ... bo czułem się mega stremowany kręcąc ten materiał - i powoli mi przechodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mirku bardzo podoba mi się twoja postawa ogólnego łączenia ludzi z pasją do elektroniki. Obserwuję to już od dłuższego czasu i widzę, że naprawdę Ci zależy. Dlatego jak tylko odłożę jakieś "zaskurniaki" z WIELKĄ chęcią kupię taki gadżet. Cieszy mnie, że Mirkowi zależy żeby jako-tako zjednoczyć to całe środowisko inżynierów (zwłaszcza z branży elektronicznej i it). Popieram ideę w 100%. Mirku odwalasz kupę dobrej roboty i słusznie żądasz za to kasy. Pamiętaj! Nawet w Biblii Św. jest napisane:"Godzien jest pracownik swojej zapłaty". Pozdrawiam! J23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tylko dodał, że zdecydowanie nie pasuje tu słowo, że "żądam kasy" .... To jest zupełnie dobrowolne i nawet jeśli ktoś nie dokona zakupu to i tak będzie miał poradniki za FREE. Myślę, że to uczciwe podejście z mojej strony. A tak w ogóle to dzięki za ciepłe słowa ... Tak to prawda że zależy albo że przynajmniej próbuję jakoś jednoczyć ludzi z pasją - szczególnie tych których łączy elektronika ;)

      Usuń
  5. A może na kubkach drukować ściągi np.: podstawy portów I/O, prawidłowe zasilanie itp.
    Jak się "opatrzy" to się zapamięta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłości wezmę to pod uwagę ;) ciekawy pomysł

      Usuń
  6. Witaj Mirku.Pomysł zacny,wchodzę w kubeczek:).
    Pozdrawiam kozaa71.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubek zamówiony... Fajnie by było gdyby koszulki były też w innych kolorach niż białe... Jak się pojawią to się piszę też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie, być może kiedyś się pojawią w innych kolorach, zobaczymy jak ta akcja w ogóle ruszy ... wtedy będę mógł podejmować inne wybory i decyzje ok?

      Usuń
  8. Witaj Mirku. Kubek fajniutki, choć przydałby się większy... Koszulka jeszcze lepsza, chociaż mi na przykład marzyłaby się taka czarna z żarówiastymi napisami... Jakby kiedyś była taka możliwość...
    Ale, (bo musi być jakieś ale (no nie zawsze))... Czy mógłbyś nakręcić jeszcze raz tą reklamę, bo mi się kojarzy z "Towarzysze! Ludu pracujący stolicy!" no nic na to nie poradzę :)
    Żartuję, oczywiście ale _moim zdaniem_ reklama powinna być bardziej w stylu w jakim kręcisz poradniki, taka bardziej "user friendly". Coby nie było jestem ZA reklamami. Ale ta jest jakaś taka sztywna... Człowiek się przyzwyczaił do dobrego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz - mówiąc, że reklama nie jest w dobrym stylu - (nie obraź się bo nie chcę ci przygadać tylko zwrócić uwagę na pewną kwestię) ... wydaje mi się, że patrzysz przez czubek własnego nosa tzn przez czubek własnych potrzeb. Nie bierzesz pod uwagę tego, że ja zamierzam nakręcić kilka i to mocno różnych takich reklam i będą one czasem przeplatać się w poradnikach - to jedno. A drugie to to, że te różne style reklam hmm informacji mają za zadanie dotrzeć do różnych ludzi, także w różnym przedziale wiekowym. To nie jest tak, że wszystko co tobie się podoba - to innym również. I odwrotnie - to co innym się podoba nie musi się tobie podobać i ja to szanuję i rozumiem taką uwagę - chociaż ... jak widzisz odpisuję rzeczowo i pokazuję argumenty. Na dodatek powiem, że bardzo wielu osobom ona się jednak podoba bo pewnie sobie zdajesz sprawę, że poza takimi wpisami otrzymuję także sporo maili. Owszem ... odbiega ona od stylu moich poradników - ale nie wszystkich ... np nie od tych początkowych. To tak samo jak niektórzy piszą, że jednak nie pasuje im moje zbyt duże poczucie humoru - ale czy to oznacza, że mam się przestać śmiać albo czasem powygłupiać ? chyba nie ... Więc starajmy się zrozumieć nawzajem i różne potrzeby różnych odbiorców - a wtedy będzie lepiej. Mam nadzieję, że to co tu napisałem znajdzie choć odrobinę zrozumienia.

      Usuń
  9. Witam.
    Kubeczek jest już mój,a akcję oceniam na 6++ :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń