Ads_700x200

środa, 13 sierpnia 2014

Nietypowe zdjęcie ATB


Witam, 

Chciałbym się z wami podzielić pewnym zdjęciem, które ostatnio udało mi się zrobić. Przedstawia ono zestaw ATB 1.04 ale w taki ciekawy sposób jeśli chodzi o oświetlenie. Jak wiecie a może nie wiecie, fotografia to moje kolejne hobby i dlatego często pasjonuje mnie robienie różnych dziwnych fotek. Spróbujecie zgadnąć jak to zostało zrobione? jak zostały uzyskane te efekty gwieździstych rozświetleń w przelotkach ? ..... Pewnie dla zawodowego fotografa nie będzie tu dużo do myślenia ... nie mniej jednak mam nadzieję, że za jakiś czas mi również uda się z wami podzielić tym co ja wiem na temat podstaw fotografii i jak zaczynać w tym zakresie. Tymczasem zapraszam do rzucenia okiem na fotkę...




poniżej zdjęcie:



może się komuś na pulpit przyda ? ;)

8 komentarzy:

  1. płytka podświetlona mocnym światłem od spodu, dobry sposób do wyszukiwania zwarć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ooo proszę - i do tego od razu praktyczne zastosowanie ;) nie ma to jak elektronik z głową pełną pomysłów, i zamiast myśleć o pięknie patrząc na obraz - to już mu w kiełkują myśli - jak by to wykorzystać praktycznie :D

      Usuń
  2. Lampa błyskowa od spodu na białej pleksi.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry efekt wychodzi również po oświetleniu ultrafioletem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję za wasze odpowiedzi , podpowiedzi i sugestie ... bo dzięki temu przychodzą nowe pomysły do głowy na przyszłość i dzięki wam też się czegoś nowego dowiem i nauczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Panie Mirku.
    Super fotka. Już jest na moim telefonie i pasuje idealnie.
    Także widzę ją na kubku ATNEL. Miałbym drugi kubek do kolekcji :-)
    Pozdrawiam,Piotr,

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież to ściema jakich mało, photoshop i tyle, a wszyscy ach jakie zajefajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mi miło z powodu takiej opinii ;) ... czyli znakiem tego naprawdę DOBRA fotka mi wyszła ;) skoro wydaje się być spreparowana ;) ... dzięki

      Usuń