Ads_700x200

sobota, 18 października 2014

Wierszyki dla zarosłych ... ale o co chodzi ?

Witam ponownie,

Dopiero co, chwilę temu zapowiedziałem nowe wydanie mojej drugiej książki, aż tu NAGLE dowiaduję się, że moja graficzka, miała wystawę swoich prac w Nowogardzie i nawet na oficjalnej stronie NDK pojawił się mini reportaż z tego zdarzenia. Dziwnym trafem tytuł prac zbiega się hmmm jakby z moim obecnym zarostem - czy to przypadek? czy to aż takie zrządzenie losu ? ;) .... Tak czy inaczej chciałbym przy tej okazji podzielić się z Wami tą informacją ... Szkoda, że na blogu autorki nie można obejrzeć tych prac a w szczególności poczytać wierszyków do każdej z prezentowanych grafik ... Baaaaardzo byłbym ciekawy co wy o tym sądzicie ? czy wam się to podoba ? Jak to odbieracie ... eeeeh a może ją namówię do prezentacji tego ? zobaczymy ... tymczasem poniżej oficjalne informacje z wystawy...




zapraszam:



Tak się prezentowały prace na wystawie wraz z ich autorką:


;)

10 komentarzy:

  1. No przyznam że sam się zastanawiałem co się stało że Mirek się nam zarósł :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co można zauważyć na zdjęciu wyżej - prace są naprawdę świetne i twórcze! Szkoda byłoby aby mogli je oglądać tylko ludzie, którzy mieli przyjemność oglądać wystawę, więc porozmawiaj z nią, czy nie mogłaby czegoś udostępnić na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok udało się - już jej link działa ponownie z prawej strony na moim blogu ;) a tutaj bezpośredni link:

      http://www.kardasart.blogspot.com/

      można zobaczyć co tam ona wyprawia sobie ;)

      Usuń
  3. fajne! ten gostek w górnym lewym narożniku to kto? zgadywać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe ja nie wiem ;) proszę zajrzeć na blog graficzki i poczytać wierszyki do każdej pracy graficznej ;)

      Usuń
  4. Tak czytam i czytam i doszedłem do jednego wniosku. Jest coś w tych twoich wierszach, które piszesz. Dodatkowo niektóre są naprawdę napisane jak ja to móię w jakości HD. Trzeba będzie te twoje wierszyki dla dorosłych sprawdzić i przekonać się, vczy utwierdzę się, w tym że masz tak duży talent jak do tej pory myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie moje wierszyki i prace ;) Autorkę można spotkać na jej blogu:

      http://www.kardasart.blogspot.com/

      Usuń
  5. Artystka z pasja. Fajne prace a grafikę z "prosiaczkiem" warto wydrukować i czasem użyć jak nas ktoś zastawi samochodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten prosiaczek z tego co wiem właśnie w takim celu powstał ;) Ja ze swojej strony dziękuję za opinie - ponieważ będąc że tak powiem z rodziny nie ma się obiektywnego spojrzenia. Dlatego pytałem o szczere odczucia innych na temat prac .... bardzo mnie to po prostu ciekawi.

      Usuń
  6. Interesujące te obrazy - opis + klatka sytuacji. Ciekawe czy te teksty to charakterystyka obrazu, tytuł czy tak naprawdę osoba która to maluje/widzi drugiego człowieka z jego tym czymś?
    Nom pomysł bardzo ciekawy :D.

    OdpowiedzUsuń